آموزش نامه نگاریآموزشمهارت آموزی

طرز نوشتن تشکر در نامه اداری

طرز نوشتن تشکر در نامه اداری برگرفته از کتاب دستیار نامه نگاری اداری

طرز نوشتن تشکر در نامه اداری برگرفته از کتاب دستیار نامه نگاری اداری

تشکر در نامه های اداری به دو نوع اصلی درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم می شود. در نوع دورن سازمانی از سازمانمان نامی نمی بریم و فقط به نام و یا نام و خانوادگی و سمت خویش بسنده می کنیم. اما در نامه برون سازمانی بایستی پس از سمت، عنوان سازمان را بنویسیم. در ادامه در ویویو خواهیم دید که در کتاب دستیار مقوله تشکر نامه اداری چگونه شرح داده شده است:

برگرفته از کتاب دستیار نامه نگاری اداری / حامد کافی / ۱۳۹۹

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا