کتابچه رایگان آداب و مدیریت جلسه (موبایلی)

نوع منبعالکترونیکیزبانپارسی
نوع محصولفایل Pdfنویسندهحامد کافی
مجموع صفحات30 صفحهسال انتشار1399
قطعموبایلینوبت ویرایش

برای دانلود، ابتدا ثبت نام کنید!

کتابچه آداب و مدیریت جلسه

یک مدیر موفق، باید بتواند در هر جنبه‌‌ای از فعالیت خود به خوبی عمل کرده و بهترین نتیجه را به دست آورد. هنگامی که در یک شرکت یا ارگان جلسه‌‌ای برگزار می‌شود، افراد مختلف با سلیقه و نگرش‌های متفاوتی کنار هم گرد می‌آیند تا مشکل موجود را حل کرده یا برای بهبود اوضاع بکوشند. این تفاوت فکری و رفتاری ممکن است مشکلاتی را در حین جلسه به وجود آورد. از این رو یک مدیر موفق و مدبر، باید بتواند جلسه را به خوبی مدیریت کند و از کمترین زمان ممکن، بیشتری بازدهی را به دست آورد.

نکاتی که برای مدیریت جلسه باید مد نظر داشته باشید!

کتاب آداب و مدیریت جلسه، به یک مدیر و مسئول جلسه آموزش‌ها و نکات زیادی را ارائه می‌دهد. در این صورت فرد می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

نکاتی طلایی که در جلسه باید متوجه آن باشید مانند، شناخت شرکت کنندگان در جلسه، پرجنب و جوش کردن جلسه، مشارکت اعضا، جلوگیری از ایجاد تنش در جلسه، جلوگیری از انحراف جلسه و … همگی در این کتاب پربار بررسی شده است و راهکارهایی برای حل آن‌ها نیز ارائه می‌شود.

به کمک این کتاب می‌توانید بهترین نتیجه را از جلسات خود در کمترین زمان ببرید و نگرانی از بابت تفکرات متفاوت موجود نداشته باشید. حتی از این تفاوت‌ها بهره نیز ببرید.

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کتابچه رایگان آداب و مدیریت جلسه (موبایلی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا